PermohonanKu

Tuhan . . .
Maafin aku karna aku telah menyakiti hatinya . .
Bantu aku untuk memperbaiki kesalahanku . .
Yang tak terhitung jumlahnya . . .
Bantu aku membahagiakan orang yang aku sayang . . ,
Walau pun aku sedang bersedih . . .
Bantu aku membuatnya tertawa dalam dukanya . . .
Menemani dalam kesedihanya,
dan membuatnya bahagia sa’at bersama dri ku . . .
Aku rela walaupun aku harus sakit , ,
Aku rela walaupun aku harus mengalah & terluka . . .
Aku rela jika dia dapat merasakan kebahagia’an yang di inginkanya . . .

Namun aku tak ingin di sa’at kebahagiaanya, ,
Dia melihat genangan air mata di pipiku . . .
Yang justru dapat membuat di menjadi sedih . . .
Tuhan  . . .
Jangan biarkan di melihat air mata ku . . .
Jangan biarkan dia melihat kesedihanku . . .
Biarkan lah dia selalu melihat senyuman terindah dari bibirku

0 komentar:

Posting Komentar

Template by:

Free Blog Templates